Dags för äventyrarna att starta terminen med ett eldigt möte.
Startkapital 10 PP.
Sedan var det upp till varje grupp att förvalta sitt kapital på bästa sätt hos handlaren. Flest PP när tiden var slut vann.
Dags för äventyrarna att starta terminen med ett eldigt möte.
Startkapital 10 PP.
Sedan var det upp till varje grupp att förvalta sitt kapital på bästa sätt hos handlaren. Flest PP när tiden var slut vann.
I scouterna lär vi ut bl.a spårtecken, chiffer och att tala med och lyssna på våra medmänniskor. På vår hemsida använder vi kakor för att "lyssna" på våra besökare hur dom använder vår hemsida. Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information
Dina cookie-inställningar för denna webbplats är satt till ”tillåt cookies” för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för cookies eller om du klickar ”Godkänn” nedan så samtycker du till detta.